Adelsman: Skillnad mellan sidversioner

Från Tribalwars Wiki SE
Hoppa till navigering
Ingen redigeringssammanfattning
Ingen redigeringssammanfattning
 
(En mellanliggande sidversion av samma användare visas inte)
Rad 2: Rad 2:
|internal=snob
|internal=snob
|name=Nobleman
|name=Nobleman
|description=En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt på världen. Se världsinställningar [[[Huvudsida|huvudsidan]].
|description=En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt på världen. Läs mer om världsinställningarna på [[Huvudsida|huvudsidan]].
|wood=40000
|wood=40000
|clay=50000
|clay=50000

Nuvarande version från 15 mars 2012 kl. 10.36

Nobleman

En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt på världen. Läs mer om världsinställningarna på huvudsidan.

Kostnad per enhet Befolkning behövs Hastighet Bärkapacitet
Wood: 40000 Clay: 50000 Iron: 50000 Pop.png 100 35 minuter per fält 0
Kostnad per lagring i standard
Wood: 28.000 Clay: 30.000 Iron: 25.000

Forskning

Krav: Akademi (Level 1), Högkvarter (Level 20), Smedja (Level 20), Marknad (Level 10)

På världar med Enkelt forskningsystem aktiverat:

Offensiv styrkaAtt.png 30
Generellt försvarDef.png 100
Kavalleri försvarDef cav.png 50
Bågskytte försvarDef archer.png 100
Forsknings kostnad: