Adelsman: Skillnad mellan sidversioner

Från Tribalwars Wiki SE
Hoppa till navigering
Ingen redigeringssammanfattning
Ingen redigeringssammanfattning
Rad 3: Rad 3:
|name=Nobleman
|name=Nobleman
|description=En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt. Nedan följer priset för världar med guldmynt.
|description=En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt. Nedan följer priset för världar med guldmynt.
|wood=40000 (28000 vid lagringar.)
|wood=40000
|clay=50000 (30000 vid lagringar.)
|clay=50000
|iron=50000 (25000 vid lagringar.)
|iron=50000
|pop=100
|pop=100
|speed=35
|speed=35
|capacity=0
|capacity=0
|wood=40000 (28000 vid lagringar.)
|clay=50000 (30000 vid lagringar.)
|iron=50000 (25000 vid lagringar.)
|att=30
|att=30
|def=100
|def=100

Versionen från 15 mars 2012 kl. 10.27

Nobleman

En adelsman kommer att reducera lojaliteten på din fiendes byar. Om lojaliteten faller under 0 så tar du över byn. Kostnad per enhet beror på om det är lagringar eller guldmynt. Nedan följer priset för världar med guldmynt.

Kostnad per enhet Befolkning behövs Hastighet Bärkapacitet
Wood: 40000 Clay: 50000 Iron: 50000 Pop.png 100 35 minuter per fält 0

Forskning

Krav: Akademi (Level 1), Högkvarter (Level 20), Smedja (Level 20), Marknad (Level 10)

På världar med Enkelt forskningsystem aktiverat:

Offensiv styrkaAtt.png 30
Generellt försvarDef.png 100
Kavalleri försvarDef cav.png 50
Bågskytte försvarDef archer.png 100
Forsknings kostnad: